Bidalketa

Epemuga

Envialia-ek eskura emango dizkio bezeroari produktuak eskaera egin eta 3 eta 5 lanegunen buruan (gutxi gorabeherakoa).

Gogoan izan eskaerak lanorduetan banatzen direla adierazitako helbideetara –eta inoiz ez jaiegunetan-; horregatik, eskatzen dizugu jarritako helbideotan egon dadila eskaera jasoko duen inor.

Bidalketa-gastuak

5,5€-koa da Espainiarako bidalketa-gastua. Eskaera egitearekin batera ordainduko da garraioa, eta inoiz ez zaio ordainduko garraiolariari postordainez. Ez dugu inolaz ere eskaera bidaliko aduanen ordainketa eskatzen duten tokietara.

150€-tik gorako eskaeren bidalketa DOAKOA da.

Gure denda batean jasotzea DOAKOA da -3 eta 5 lanegunen buruan-: DONOSTIAn – Garibai, 7; BILBOn – Rekalde Zumarkalea, 25; GASTEIZen – Independencia, 18. Hurbilen duzun denda zein den jakiteko, jo ezazu DENDAK atalera.

Eskaeraren jarraipena

Zure eskaeraren jarraipena egiteko jo ezazu NIRE ESKAERAK atalera.

Itzultzen

Dena delakoagatik, pozik ez bazaude minimil.com bitartez jaso dituzun produktuekin 15 egun natural dituzu itzultzeko (7 egun produktua jaso duzun unetik aurrera).

Itzulketa egiteko ondorengo pausoak jarraitu behar dituzu:

Bete ezazu itzulketa egiteko eskaera-orria, produktuarekin batera helduko zaizuna; adierazi jaso dituzunen artetik zein den itzuli nahi duzuna eta arrazoia.

Eskatu bilketa
  • Jar zaitez gurekin harremanetan info@minimil.es helbide elektronikoaren bidez, zure salmenta-erreferentziaren, itzuli beharreko artikuluen eta itzulketaren arrazoiaren berri emanez.
  • Nahi ez dituzun gauzak jatorrizko bilgarrian bidali behar dituzu COMERCIAL SAUTA S.L. enpresara. Euskadi, 53 – 3.a, 20110 – Pasai San Pedro, Espainia, nahiago duzun garraiobidea erabiliz edo jaso zenuen dendan ere entregatuz. Itzulketa bidaltzeko gastuak bezeroaren kontura izango dira beti.

(Produktu bakarra itzulketa-orriko)

Gogoan izan, baita ere, soilik onartuko direla ondoren azaltzen direnak betetzen dituzten itzulketa eskariak:

  • Jantziak ez dira inolaz ere erabili behar; ezta garbitu behar ere.
  • Las prendas se encuentren en el mismo estado en el que se entregaron, y conserven su etiqueta original.
  • Jantziek behar dute egon bezeroak jasotakoan zeuden egoera berean –jatorrizko etiketa eta guzti-.
  • Produktua atal batekoa baino gehiagokoa bada (adibidez, zapata parea), osorik itzuli behar da (zapata parea osatzen duten bi elementuak itzuli behar dira).
  • Itzulketa egiteko eskaera-orria sartu behar da produktuarekin batera estalkian.

Itzuli nahi den produktu batek ez baditu azaldutakoak betetzen, ez dizugu haren balioa kontuan sartuko. Produktua itzuli egingo zaizu, eta zuk ordaindu beharko dituzu bidalketa-gastuak.

Aldaketak

Egun, ezin da produktu aldaketarik egin.

Beste neurri edo kolore batean lortu nahi izanez gero produktua, itzuli egin beharko duzu, eta beste eskaera bat egin www.minimil.es bitartez jantzi berria eskatzeko.

Okerreko produktua

Okerreko produktua jaso baduzu, jarraitu produktua itzultzeko 4. puntuan azaldu berri ditugunak, eta bete produktuarekin batera jaso duzun itzulketa eskari-orria.

Zure erosketaren zenbatekoa itzuliko dizugu gure biltegira zure itzulketa-eskaria heldu bezain laster.

Diru-itzulketa

Diru-itzulketak egingo dira ordainketa egin zen modu berean.

Itzulitako produktua minimil-ek jaso eta biltegian haren egoera egiaztatu arte ez du dirurik itzuliko. Behin egiaztatu duenean produktua 4. puntuan azaldutako baldintzatan dagoela, dirua itzuliko du 30 eguneko epemugan -30 egun, produktua jaso duenetik atzera-.

Itzul litezke, halaber, produktuak gure denda batean: DONOSTIAn – Elkano, 7; BILBOn – Rekalde Zumarkalea, 25; VALENTZIAn – Cirilo Amoros, 49; GASTEIZ-en – Eduardo Dato, 31. Hurbilen duzun denda zein den jakiteko, jo ezazu DENDAK atalera.